Instytucje szkoleniowe, które nie złożą wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej w podanym terminie, zostaną wykreślone z Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
Wniosek o kontynuację działalności można złożyć w pełni elektronicznie, lub listownie.
***
ELEKTRONICZNE WYPEŁNIANIE I PRZEKAZANIE WNIOSKU
O KONTYNUACJĘ DZIAŁALNOŚCI
Wniosek należy wypełnić poprzez platformę www.praca.gov.pl
- Aby przejść do możliwości wypełniania wniosku wymagane jest zalogowanie się do konta w portalu praca.gov.pl.
- Jeśli będą Państwo składać wniosek elektronicznie po raz pierwszy, wymagane jest założenie konta poprzez zakładkę: REJESTRACJA KONTA. Po udanej rejestracji uzyskają Państwo dostęp do wybranych narzędzi systemu, co prezentuje poniższa grafika.
- Aby rozszerzyć usługi systemu o możliwość składania wniosków, konieczne będzie również założenie konta organizacji, poprzez zakładkę: REJESTRACJA KONTA ORGANIZACJI. Po udanej rejestracji kafelek dot. składania wniosków zostanie odblokowany.
- Prosimy o wybranie kafelka dotyczącego rejestrów, a następnie wybieranie podstron dotyczących Rejestru Instytucji Szkoleniowych i kontynuacji działalności.
- Po wypełnieniu wniosku niezbędne będzie podpisanie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
W razie problemów z wypełnieniem wniosku w wersji elektronicznej, ze strony www.stor.praca.gov.pl/portal/#/ris możliwy jest do pobrania wniosek w wersji PDF, który należy wypełnić odręcznie i przesłać listownie na adres urzędu.
WAŻNE INFORMACJE:
- Prosimy o wypełnienie pola z adresem e-mail, dzięki któremu Urząd będzie mógł kontaktować się z Państwem w istotnych sprawach.
- Prosimy, aby informacje zawarte we wniosku zgadzały się z danymi w Państwa wpisach do CEiDG, KRS, RSPO (nazwa, rok powstania instytucji, adres główny).
- Uwierzytelnienia formularza podpisem elektronicznym musi dokonać osoba kierująca instytucją lub osoba posiadająca pełnomocnictwo do reprezentowania instytucji.
- Na formularzu składanym papierowo musi podpisać się osoba kierująca instytucją, ew. osoba posiadająca pełnomocnictwo do reprezentowania instytucji.
- Gdyby mieli Państwo wątpliwości, czy wniosek został prawidłowo przesłany bardzo prosimy o kontakt telefoniczny z pracownikami WUP pod numerami: 89 522 79 37, 89 522 79 36 oraz 89 522 79 35.
Wsparcia technicznego dotyczącego systemu praca.gov.pl udziela Zielona Linia:
Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie nie wystawia pisemnych potwierdzeń
o kontynuacji działalności szkoleniowej. Prowadzenie rejestru w formie elektronicznej umożliwia sprawdzenie statusu instytucji poprzez wyszukanie jej w elektronicznej bazie: www.stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka
Zachęcamy do elektronicznego wypełniania i przesyłania wniosków, jest to bezpieczny, wygodny i szybki sposób na załatwienie swojej sprawy. Więcej informacji o profilu zaufanym (jak go założyć oraz dlaczego warto to zrobić) znajdą Państwo na stronie: https://obywatel.gov.pl/czym-jest-epuap
Przydatne informacje (linki):