ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW
Klienci Urzędu będą przyjmowani po uzgodnieniu terminu wizyty telefonicznie lub mailowo,o wyznaczonej godzinie przyjęcia, natomiast załatwianie wszelkich spraw odbywać się będzie:
- korespondencyjnie,
- telefonicznie,
- drogą mailową na adres: olwu@up.gov.pl,
- poprzez platformę ePUAP, adres skrytki: /wupolsztyn/skrytka lub /wupolsztyn/SkrytkaESP,
- system SL.
Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich wydziałów WUP, znajdują się na stronie internetowej Urzędu.
Obsługa klientów odbywa się z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa pracowników i klientów. Klienci zobowiązani są do zasłaniania ust i nosa oraz do dezynfekowania dłoni po wejściu do budynku. Dodatkowo zaleca się używanie własnych długopisów.