ZASADY OBSŁUGI KLIENTÓW
Klienci Urzędu będą przyjmowani po uzgodnieniu terminu wizyty telefonicznie lub mailowo,o wyznaczonej godzinie przyjęcia, natomiast załatwianie wszelkich spraw odbywać się będzie:
- korespondencyjnie,
- telefonicznie,
- drogą mailową na adres: olwu@up.gov.pl,
- poprzez platformę ePUAP, adres skrytki: /wupolsztyn/skrytka lub /wupolsztyn/SkrytkaESP,
- system SL.
Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich wydziałów WUP, znajdują się na stronie internetowej Urzędu.
Obsługa klientów odbywa się z zachowaniem wymogów sanitarnych oraz z zapewnieniem bezpieczeństwa pracowników i klientów. Klienci zobowiązani są do zasłaniania ust i nosa oraz do dezynfekowania dłoni po wejściu do budynku. Dodatkowo zaleca się używanie własnych długopisów.
Misja Urzędu
„Sprawny i przyjazny Urząd, realizujący aktywną politykę rynku pracy na rzecz rozwoju regionu Warmii i Mazur, dbający o wysoką jakość świadczonych usług oraz rozwój zasobów ludzkich"
Zatrudnianie cudzoziemców - zmiany w przepisach od 01.01.2018
Z dniem 1 stycznia 2018r. zmieniły się przepisy dotyczące zatrudnienia w Polsce cudzoziemców z krajów „trzecich". Szczegółowe informacje można uzyskać w Ministerstwie Rodziny i Polityki Społecznej oraz w powiatowych urzędach pracy, więcej ...
Aktualności BIP
Zapytanie ofertowe
Na stronie BIP zamieszczono zapytanie ofertowe na przeprowadzenie badania pn. „Ocena efektywności wsparcia udzielonego w 2022r ze środków KFS" (LG.332.45.2023.BCz)
Zawiadomienie o wyniku postępowania
Na stronie BIP zamieszczono zawiadomienie o wyniku postępowania na świadczenie usług pocztowych (LG.332.23.2023.BCz)
Informacja z otwarcia ofert
Na stronie BIP zamieszczono informację z otwarcia ofert na świadczenie usług pocztowych (LG.332.23.2023.BCz)
Odpowiedzi na pytania
Na stronie BIP zamieszczono odpowiedzi na pytanie do zapytania ofertowego na świadczenie usług pocztowych (LG.332.23.2023.BCz)
Zapytanie ofertowe
Na stronie BIP zamieszczono zapytanie ofertowe na świadczenie usług pocztowych (LG.332.23.2023.BCz)