Instytucja szkoleniowa wpisana do rejestru powinna złożyć w okresie od 1 do 31 stycznia 2018 roku:
- wniosek o kontynuację działalności/aktualizację wypełniony w aplikacji elektronicznej (baner poniżej):
- wniosek należy wypełnić zgodnie z instrukcją - Instrukcja wypełniania wniosku o kontynuację działalności szkoleniowej (plik do pobrania)
- w razie problemów z wypełnieniem wersji interaktywnej, wniosek w wersji Word (plik do pobrania),
- za pośrednictwem poczty na adres: Wojewódzki Urząd Pracy – ul. Głowackiego 28,
10-448 Olsztyn; - drogą elektroniczną na adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej dla RIS (dotyczy wyłącznie posiadaczy podpisu elektronicznego);
- lub osobiście w Punkcie Przyjmowania Korespondencji Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Olsztynie pok. 116, I piętro.
Ponadto informujemy, że Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie nie wystawia pisemnych potwierdzeń aktualizacji danych w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych na kolejny rok kalendarzowy, gdyż prowadzenie Rejestru w formie elektronicznej umożliwia sprawdzanie statusu instytucji poprzez wyszukanie jej w elektronicznej bazie. Tym samym nie ma potrzeby posiadania pisemnego potwierdzenia zaktualizowania danych przez WUP.
Wyjaśnienie niniejszej kwestii przedstawił Departament Rynku Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej w piśmie o numerze DPR-II-40453-11-PN/10 z dnia 26.04.2010 roku
do pobrania: http://www.psz.praca.gov.pl - pliki do pobrania: Potwierdzanie aktualności wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych.
Informacji dot. Rejestru Instytucji Szkoleniowych udzielają:
Urszula Zabawska – 89 522 79 79, pok. 302
Ewelina Rubacka – 89 522 79 35, pok. 303