Опубліковувач

Aktualizacja (zmiana) danych instytucji szkoleniowej

Wniosek o aktualizację (zmianę) lub korektę danych, składa podmiot wpisany do Rejestru Instytucji Szkoleniowych (czyli taki, któremu nadano numer ewidencyjny).
 
  • Aktualizacji (zmiany) danych - instytucja szkoleniowa dokonuje w przypadku zmiany siedziby, otwarcia i likwidacji oddziałów lub filii w terminie 30 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności.
  • Korekty danych - instytucja szkoleniowa dokonuje w przypadku zmiany np. tematyki szkoleń, kadry czy bazy lokalowej.
 
Wypełniony i podpisany wniosek o aktualizację (zmianę)/korektę danych należy przesłać za pośrednictwem Systemu Teleinformatycznego Obsługi Rejestrów (link do strony).

 STOR RIS
  • System STOR pełni rolę skrzynki podawczej Publicznych Służb Zatrudnienia. Posiadanie konta na www.praca.gov.pl umożliwia wypełnienie wybranego formularza, a następnie opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (patrz grafika poniżej, opcja 1 lub 2).
  • Wniosek można również przekazać elektronicznie nie posiadając ww. podpisów elektronicznych (opcja 3 – przekaż dane bez podpisu), wtedy trzeba go jednak wydrukować, opatrzyć własnoręcznym podpisem i wysłać pocztą, bądź dostarczyć osobiście do Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Olsztynie, w Punkcie Przyjmowania Korespondencji (pok. 117, I piętro).
Wniosek 

W razie problemów z wypełnieniem wniosku w wersji elektronicznej ze strony internetowej: https://www.praca.gov.pl/formularze/wizualizacja/pdf?kodFormularza=RIS-WNI, możliwy jest do pobrania wniosek w wersji PDF.
 
Bardzo prosimy o wypełnienie pola z adresem e-mail, dzięki któremu Urząd będzie mógł kontaktować się z Państwem w istotnych sprawach.
 
Wojewódzki Urząd Pracy w Olsztynie nie wystawia pisemnych potwierdzeń o kontynuacji działalności szkoleniowej. Prowadzenie Rejestru w formie elektronicznej umożliwia sprawdzanie statusu instytucji poprzez wyszukanie jej w elektronicznej bazie: http://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris/wyszukiwarka oraz pobranie (wydrukowanie) aktualnego wpisu do RIS.

Zachęcamy do elektronicznego wypełniania i przesyłania wniosków, jest to bezpieczny, wygodny i szybki sposób na załatwienie swojej sprawy.
 
Przydatne informacje (linki):
 

Menu Display